Zor bir ligde mücadele ettiklerine vurgu yapan Ertetik,''Her maçın hikayesi farklı olabiliyor ve her maça ayrı konsantre olmamız gerekiyor. İlab'i tebrik ediyorum son haftalarda yükselen bir grafikleri vardı ve bize karşıda iyi bir oyun sergilediler. Maçın genelinde çok iyi savunma yaptığımızı söyleyemem kendi evimizde 77 sayı yememiz çok fazla tabi bunda ilab takımının yayın gerisinden bulduğu %51'lik 3 sayı şut yüzdesinin de etkisi var. Savunmaya konsantre olduğumuz periyodlar da bulduğumuz fast-break sayılarıyla maçın kontrolünü elinizde tutarak maçı kazanmasını bildik. Bu maçın analizini iyi yapıp haftaya deplasmanda oynayacağımız Kahramanmaraş maçına iyi hazırlanmamız gerekiyor. Oyuncularımı ve teknik ekibimi kutluyorum. Bugünde bizi yalnız bırakmayan seyircimiz çok teşekkür ediyorum.'' ifadelerini kullandı.
KAYNAK: Emre YAVUZ
Okunma Süresi: 1 dk
Kazım Öztürk Selçukya Kültür Evi’nde okurlarıyla buluştu
#Konya / 24 Haziran 2026
Bir Nefes İnsan, Bin Nefes Emek: Hekimoğlu Gençlerinden İlham Veren Konser
#Konya / 24 Haziran 2026
Yorumlar