Başkan Atiker sosyal medyadan yaptığı paylaşımda,''Paylaşma, dayanışma ve kardeşlik duygularının en güzel şekilde yaşandığı mübarek Kurban Bayramı'na bir kez daha ulaşmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Bu vesileyle başta taraftarlarımız olmak üzere teknik ekibimize, futbolcularımıza ve tüm İslam alemine sağlık huzur ve esenlik dolu bir bayram diliyorum. Kurban Bayramımız mübarek olsun'' dedi.
KAYNAK: H. Uğur ÖZTEKE
Okunma Süresi: 1 dk
KONYA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ
#Genel / 09 Haziran 2026
Konya'da boş tarlalar tarih oluyor!
#Konya / 08 Haziran 2026
Yorumlar