Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, Sağlık Bakanı Prof. Dr. Kemal Memişoğlu’nu ziyaret ederek şehrin sağlık alanındaki yatırımlarını değerlendirdiklerini açıkladı.
Başkan Altay, Konya Valisi ve milletvekilleriyle birlikte gerçekleştirdikleri ziyarette, kentte devam eden ve planlanan sağlık yatırımları hakkında görüş alışverişinde bulunduklarını belirtti. Sağlık altyapısının güçlendirilmesine yönelik çalışmaların ele alındığı görüşmede, Konya’nın sağlık hizmetlerindeki mevcut durumu ve geleceğe yönelik projeleri değerlendirildi.
Ziyaretin ardından açıklama yapan Altay, Sağlık Bakanı Memişoğlu’na Konya’ya verdiği desteklerden dolayı teşekkür ederek, şehrin sağlık alanındaki yatırımlarının artarak devam etmesi için iş birliğinin süreceğini ifade etti.
KAYNAK: Fatmagül KIZMAZ
Okunma Süresi: 1 dk
Konya'nın o bölgesi sele teslim oldu: Belediye acil sahaya indi!
#Konya / 10 Haziran 2026
Selçuk Üniversitesi dünya liginde: Uluslararası arenada çifte başarı!
#Konya / 10 Haziran 2026
Yorumlar