Bulgaristan’da düzenlenen U11-U13 Masa Tenisi Balkan Şampiyonası’nda ülkemizi ve Konya’yı temsil eden Konya Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü Spor Kulübü sporcusu Defne Üzümcü, U13 Çift Kadınlar kategorisinde Zeynep Duran ile birlikte önemli bir başarıya imza attı.
Zorlu müsabakaların ardından üstün bir performans sergileyen ikili, şampiyonayı gümüş madalya ile tamamlayarak Balkan ikinciliğini elde etti.
Genç sporcuların bu başarısı hem Konya’ya hem de Türk masa tenisine büyük bir gurur yaşattı.
KAYNAK: Fatmagül KIZMAZ
Okunma Süresi: 1 dk
Konya dahil 34 ilde operasyon: 293 gözaltı
#Güncel / 15 Haziran 2026
Petrol fiyatları yüzde 5 geriledi
#Ekonomi / 15 Haziran 2026
Yorumlar