İran basınındaki haberlere göre, Cumhurbaşkanı Mesud Pezeşkiyan, ülkedeki nükleer tesisleri ziyaret etti. Pezeşkiyan ziyareti sırasında yaptığı açıklamada, ülkesinin nükleer faaliyetlerinin barışçıl ve sivil amaçlar içerdiğini söyledi. Pezeşkiyan, “Bina ve fabrikaların yok edilmesi sorun değildir. Yeniden ve daha güçlü şekilde inşa edeceğiz” ifadelerini kullandı.
KAYNAK: DHA
Okunma Süresi: 1 dk
MERAM BELEDİYESİ
#Genel / 25 Haziran 2026
Hadim’de doğal gaz hamlesi: Kritik yatırımlar masaya yatırıldı
#Konya / 24 Haziran 2026
Yorumlar