Aydın İl Jandarma Komutanlığı ekipleri, önceki gün DEAŞ terör örgütüne yönelik harekete geçti. Nazilli ve Köşk ilçelerindeki 5 adrese eş zamanlı operasyon düzenlendi. Operasyonda Türkiye'ye yasa dışı yollarla girdiği tespit edilen Suriye uyruklu 5 şüpheli, gözaltına alındı. Şüpheliler, jandarmadaki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edildi.
KAYNAK: DHA
Okunma Süresi: 1 dk
MERAM BELEDİYESİ
#Genel / 25 Haziran 2026
Hadim’de doğal gaz hamlesi: Kritik yatırımlar masaya yatırıldı
#Konya / 24 Haziran 2026
Yorumlar