TFF Kadınlar 1. Ligi’nde mücadele eden temsilcimiz Genç Ülkümspor Kulübü bugün evinde Hatay Defne 1994 Spor'u konuk ediyor. Konya Amatör Spor Kulüpleri Başkanı Remzi Ay, kritik mücadelede temsilcimizi sahasında oynadığı ilk müsabakasında yalnız bırakmadı.
Dumlupınar sahasında oynanacak Hatay Defne 1994 Spor maçı öncesinde Federasyon Başkan Ay, her iki takım kaptanına ve karşılaşmanın hakemlerine çiçek takdim ederek başarılar diledi.
KAYNAK: H. Uğur ÖZTEKE
Okunma Süresi: 1 dk
MERAM BELEDİYESİ
#Genel / 25 Haziran 2026
Hadim’de doğal gaz hamlesi: Kritik yatırımlar masaya yatırıldı
#Konya / 24 Haziran 2026
Yorumlar