Teknik direktör Recep Uçar, Maçkolik’e yaptığı açıklamada ‘’ Bu sezon görev yaptığım iki kulüpte de başarılı bir sınav verdiğimizi düşünüyorum. Biliyorsunuz sezon başı Konyaspor'daydım. 2 sezon önce son hafta ligde kalan Konyaspor'u yönetimin koyduğu hedeflere ulaştırdık. Hatta daha iyisini yaptık. Ben ayrıldığımda Konyaspor 8. sıradaydı. Ve Konyaspor'a işimizi iyi yapmanın verdiği bir duyguyla veda ettik” ifadelerine yer verdi.
KAYNAK: Haber Merkezi
Okunma Süresi: 1 dk
Karatay’dan yaylalara hizmet atağı: Parke yol çalışmaları hız kesmiyor
#Konya / 25 Haziran 2026
KTO’dan kritik uyarı: Gıda arzı enflasyonla mücadelenin merkezinde
#Konya / 25 Haziran 2026
Yorumlar