Konya Gençlik ve Spor İl Müdürü Birdal Öztürk Fransa’nın Chateauroux kentinde düzenlen Ateşli Silahlar ve Plak Atışları Avrupa Şampiyonası’nda mücadele eden sporcularımıza destek olma amacıyla Fransa’ya gitti. 23 Temmuz'da başlayan şampiyona 7 Ağustos'a kadar devam edecek. Öztürk, bulunduğu bölgede Chateauroux Türk Dernek Başkanı Seyhan Altun'u makamında ziyaret etti. İl Müdürü, başkana teşekkür ederek yaptığı açıklamada, ‘’Kıymetli başkanımıza misafirperverliklerinden ve bizleri yalnız bırakmayıp verdikleri desteklerden dolayı teşekkür ederim’’ dedi.
Okunma Süresi: 1 dk
Konya’da YKS için ücretsiz ulaşım müjdesi
#Konya / 18 Haziran 2026
Selçuk Üniversitesi QS 2027 sıralamasında Türkiye’de ilk 15’e girdi!
#Konya / 18 Haziran 2026
Yorumlar