Konya Gençlik ve Spor İl Müdürü Birdal Öztürk Fransa’nın Chateauroux kentinde düzenlen Ateşli Silahlar ve Plak Atışları Avrupa Şampiyonası’nda mücadele eden sporcularımıza destek olma amacıyla Fransa’ya gitti. 23 Temmuz'da başlayan şampiyona 7 Ağustos'a kadar devam edecek. Öztürk, bulunduğu bölgede Chateauroux Türk Dernek Başkanı Seyhan Altun'u makamında ziyaret etti. İl Müdürü, başkana teşekkür ederek yaptığı açıklamada, ‘’Kıymetli başkanımıza misafirperverliklerinden ve bizleri yalnız bırakmayıp verdikleri desteklerden dolayı teşekkür ederim’’ dedi.
Okunma Süresi: 1 dk
Polis memurunu tabancayla yaraladı
#Güncel / 27 Haziran 2026
Halaydaki kadınların kavgasına erkekler dahil oldu
#Güncel / 27 Haziran 2026
Yorumlar