23 Haziran 2026 tarihinde düzenlenen Türkiye U-20 Atletizm Şampiyonası’nda mücadele eden Konya SEM ve Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü Spor Kulübü sporcumuz Mustafa Efe Yüksel başarısıyla göz doldurdu.
Yüksel, rakiplerini geride bırakarak şampiyonayı ikincilikle tamamlayarak gümüş madalyanın sahibi oldu.