Yeni kurulmasına rağmen alt yapı çalışmaları ile dikkatleri çeken Konya Masterler kulübü özellikle alt yapıya verdiği değer ile adından başarı ile söz ettiriyor. Şimdi de Masterler, alt yapı bünyesinde yetişen genç oyuncuları Konyaspor altyapısına kazandırdı. Konyaspor Başkanı Ömer Atiker’in altyapıya verdiği destekle hareket eden kulüp, gelecek vaat eden isimleri Yeşil-beyazlı kulübün altyapısına gönderdi. Hasan Hüseyin Şişgin ve Zeki Çankılınç U15 Takımına katılırken, Görkem Güven ve Veysel Büyükmumcu ise U17 takımına dahil edildi. Genç futbolcular, Konyaspor formasıyla gelişimlerini sürdürüp A takıma kadar yükselmeyi hedefliyor.
KAYNAK: H. Uğur ÖZTEKE
Okunma Süresi: 1 dk
Konya Valisi Akın, yerleri değişen isimlerle veda programında buluştu
#Konya / 27 Haziran 2026
Karneler alındı, yaz tatili Konya’da dopdolu etkinliklerle başladı
#Konya / 26 Haziran 2026
Yorumlar