Konya
Açık
19°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
46,4992 %0.05
52,8919 %-0.09
6.118,48 % -0,40
Konya Postası Gazetesi Spor Marko Jevtovic'ten Konyaspor camiasına veda mesajı

Marko Jevtovic'ten Konyaspor camiasına veda mesajı

Marko Jevtovic TÜMOSAN Konyaspor ile yollarını ayırmasının ardından veda mesajı yayımladı.

Marko Jevtovic'ten Konyaspor camiasına veda mesajı
KAYNAK: Haber Merkezi
Okunma Süresi: 2 dk

Sosyal medya hesabından camiaya veda eden Jevtovic,''Sevgili Konyaspor taraftarları, Size gerektiği gibi veda edemedik. Bu benim planı mdeğildi. Hayalim, elimden geldiği kadar uzun süre sizin için oynamaktı çünkü ayrılmayı hiçbir zaman düşünmedim.

Aslında bu, benim ilk fiziksel aynlığım değil. Daha önce de benzer şekilde ve benzer sebeplerle yollarımız ayrılmıştı. Oynadığım her maçta ve çıktığım her antrenmanda elimden
gelenin en iyisini yapmaya çalıştım. Sahada her zaman tüm kalbimle mücadele ettim. Zaman zaman sakatliklar yaşamama rağmen formamı giymekten ve takımım için savaşmaktan hiç vazgeçmedim; acı içinde, kan içinde kalsam bile mücadele etmeye devam ettim.

Tek amacim sizi mutlu etmek ve sizin için maçlar kazanmaktı. Bugün yaşananların detaylarına girmek ve spekülasyonlarla Konyaspor'a zarar vermek istemiyorum. Çünkü bu kulüp, kalbimde her zaman çok özel bir yere sahip olacak.

Benim tek beklentim ve anlaşamadiğımız nokta, gösterdiğim saygı ve sadakatin karşılığını görebilmekti. Ancak ne yazık ki bu mümkün olmadı. Her şeyden önce, bana ve aileme gösterdiğiniz sevgi, ilgi ve saygı için siz değerli taraftarlarımıza içtenlikle teşekkür ediyorum. Konya'da kendimi her zaman evimde hissettim.

Ayrıca İlhan Hocama ve ekibine, tüm takım arkadaşlarıma, kulüp çalışanlarına da teşekkür etmek istiyorum. Sizden ikinci kez ayrılıyor olsam da benliğimin bir parçası
her zaman burada kalacak.Her şey için teşekkür ederim. Saygılarımla'' ifadelerine yer verdi

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız