Adana Demirspor, son yıllardaki mali sorunlar, transfer yasakları ve puan silme cezalarıyla zor günler yaşıyor. 1940 yılında kurulan Adana temsilcisine hizmet veren bazı şirket ile kişiler, alacaklarını tahsil edemediği için icra yoluna başvurdu. İşten ayrılan birçok personel de alacakları için mahkemelere dava açtı. Bugün sabah saatlerinde polis eşliğinde kulübün Yüreğir ilçesindeki tesislerine giden icra memurları, haciz işlemine başladı. Memurların, tesislerdeki malzeme ve eşyaların tespitini yaptıkları, bu sırada genç futbolcuların ise antrenmanı sürdürdüğü görüldü.
KAYNAK: DHA
Okunma Süresi: 1 dk
Karatay İlçe Tarım’da yeni dönem: Damkacı göreve başladı
#Konya / 23 Haziran 2026
Selçuklu’nun iklim çalışmaları Fas’ta dünyaya anlatıldı
#Konya / 23 Haziran 2026
Yorumlar