Konyasporlu yöneticiler Futbol Takımı'nın 2026 FIFA Dünya Kupası D Grubu'ndaki hafta sonu oynanan ikinci maçında Paraguay ile karşı karşıya geldiği mücadeleyi tribünden takip etti.

A Milli Takım, Paraguay karşısında sahadan 1-0 mağlup ayrılarak gruptan çıkma yolunda önemli bir kayıp alarak turnuvaya veda etti.
Öte yandan yöneticiler turnuva süresince farklı ülke mücadelelerini de yine tribünden takip ettiler.

