Genç oyuncu Süper Lig’deki ilk maçına deplasmanda Trabzonspor karşısında çıkan Esat Buğa duygularını soysal medyadan paylaştı. Buğa, paylaşımında, ‘’ Bu şanlı formayla ilk süper lig maçıma çıkmanın gururunu yaşıyorum! İstediğimiz sonucu alamadığımız için üzgünüm, ama daha iyi olmak için çalışmaya devam edeceğim’’ dedi.
KAYNAK: Haber Merkezi
Okunma Süresi: 1 dk
Karatay İlçe Tarım’da yeni dönem: Damkacı göreve başladı
#Konya / 23 Haziran 2026
Selçuklu’nun iklim çalışmaları Fas’ta dünyaya anlatıldı
#Konya / 23 Haziran 2026
Yorumlar