Konyaspor ülke genelinde devam eden orman yangınları unutmadı. Yeşil-beyazlı kulüp, son günlerde farklı şehirlerde çıkan yangınlar için mesaj yayımladı. Mesajda; ‘’ Son günlerde ülkemizin birçok bölgesinde meydana gelen yangınlardan etkilenen tüm vatandaşlarımıza geçmiş olsun dileklerimizi iletiyor, doğal yaşamı tehdit eden alevlerin en kısa sürede kontrol altına alınmasını temenni ediyoruz. Yangın bölgelerinde özveriyle mücadele eden tüm ekiplere kolaylıklar diliyoruz’’ ifadelerine yer verildi.
Okunma Süresi: 1 dk
Konya’nın gözdesi Meram’da hafta sonu yoğun geçti
#Konya / 28 Haziran 2026
AK Parti’de strateji zirvesi: Konya vekilinden önemli açıklama!
#Konya / 28 Haziran 2026
Yorumlar