Teknik direktör Recep Uçar, konuyla ilgili yaptığı açıklamada,’’ Göztepe ve Alanyaspor maçlarındaki performansından memnun değildim. Sonrasındaki antrenman performanslarının da çok iyi olmadığını düşünüyorum ama Bazoer bizim için değerli bir oyuncu. Son 4 maçta kullanmadığımız doğru. Milli takıma gitti geldi. Hiç antrenman yapamadan kadroya aldık. Kocaelispor karşısında süre verebileceğimiz bir oyun olmadı. Uğurcan sakatlanınca Calusic değişikliği yaptık. Son maçlardaki performansı kötüydü ama Bazoer önemli bir oyuncu, bundan sonraki süreçte takımımıza önemli katkılar sağlayacağını düşünüyorum” dedi.
KAYNAK: H. Uğur ÖZTEKE
Okunma Süresi: 1 dk
Bakanlıkta kritik istişare: Konya Milletvekili de katıldı!
#Konya / 25 Haziran 2026
Usta bulmada dijital dönem başladı
#Güncel / 25 Haziran 2026
Yorumlar