Sezonda eksiklerle başı dertte olan Konyaspor’da Samsunspor maçının ardından bir oyuncusu daha eksildi. Yeşil-beyazlılarda, deneyimli stoper Adil Demirbağ Karagümrük karşılaşmasında forma giyemeyecek. Sarı kart sınırını dolduran Demirbağ, İstanbul’daki maçta takımını yalnız bırakacak.
KAYNAK: H. Uğur ÖZTEKE
Okunma Süresi: 1 dk
MERAM BELEDİYESİ
#Genel / 25 Haziran 2026
Hadim’de doğal gaz hamlesi: Kritik yatırımlar masaya yatırıldı
#Konya / 24 Haziran 2026
Yorumlar