Yeşil-beyazlı ekipte uzun süredir takımdan ayrılması beklenilen Emmanuel Boateng ve Bouly Junior Sambou ile yollar ayrılıyor.
TV 42 canlı yayınına konuşan Konyaspor Futbol Sorumlularından Oktay Erkek, ‘’İkisinde de karşılıklı fesih yapacağız. Yani birkaç gün içinde de onları büyük bir ihtimalle fesih gerçekleştireceğiz. Boateng ve Sambu’yu birkaç takım istedi. Sambu'da birkaç tane takım istedi. Irak takımı istedi mesela. Netice alamadık’’ dedi.
KAYNAK: H. Uğur ÖZTEKE
Okunma Süresi: 1 dk
Konya siyasetinde flaş gelişme: O isim görevden alındı!
#Konya / 27 Haziran 2026
Konya’da gönülleri ısıtan buluşma: İl Müdürü büyüklerle bir araya geldi
#Konya / 27 Haziran 2026
Yorumlar