TÜMOSAN Konyaspor, hem oyunculuk, hem yöneticilik hem de başkanlık olarak görev alan Mehmet Oktut'u vefatının 4. yıl dönümünde andı. Yeşil-beyazlı kulübün sosyal medya hesaplarından yaptığı paylaşımda;“Futbolcu, yönetici ve başkan olarak Konyaspor’umuza hizmet eden Mehmet Oktut'u rahmetle anıyoruz” ifadelerine yer verildi.
KAYNAK: Spor Servisi
Okunma Süresi: 1 dk
Konya siyasetinde flaş gelişme: O isim görevden alındı!
#Konya / 27 Haziran 2026
Konya’da gönülleri ısıtan buluşma: İl Müdürü büyüklerle bir araya geldi
#Konya / 27 Haziran 2026
Yorumlar