Konya
Açık
29°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
46,6241 %0.12
53,2204 %0.28
6.133,28 % 1,73
Konya Postası Gazetesi Spor Konyaspor Başkanı Atiker'den, Uğur İbrahim Altay'a tebrik

Konyaspor Başkanı Atiker'den, Uğur İbrahim Altay'a tebrik

Konyaspor Kulübü Başkanı Ömer Atiker, Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay'ın Dünya Belediyeler Birliği Başkanlığına seçilmesini kutladı. Atiker, Başkan Altay'ın Konya'yı ulusal ve uluslararası alanda başarıyla temsil ettiğini vurguladı.

Konyaspor Başkanı Atiker'den, Uğur İbrahim Altay'a tebrik
KAYNAK: Spor Servisi
Okunma Süresi: 1 dk

Konyaspor Kulübü Başkanı Ömer Atiker, Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay'ın Fas'ta düzenlenen UCLG Dünya Teşkilatı Olağan Kongresi'nde Dünya Belediyeler Birliği Başkanlığına seçilmesi dolayısıyla tebrik mesajı yayımladı.

Atiker, Başkan Altay'ın yeni görevinin Konya adına büyük bir gurur kaynağı olduğunu belirterek, uluslararası alanda üstleneceği görevin başarıyla devam edeceğine inandığını ifade etti.

"KONYA SİZİNLE GURUR DUYUYOR"

Konyaspor Kulübü Başkanı Ömer Atiker, mesajında şu ifadelere yer verdi:

*"Konya'mızın gururu Sayın Uğur İbrahim Altay Başkanımızın Dünya Belediyeler Birliği Başkanlığına seçilmesi hepimizi gururlandırmıştır. Yıllardır şehrimize büyük bir özveriyle hizmet eden, Konya'mızı ülkemizde ve uluslararası platformlarda başarıyla temsil eden Başkanımızın bu önemli göreve layık görülmesi bizler için de büyük bir mutluluk ve onur kaynağıdır. Başkanımızı gönülden tebrik ediyor, yeni görevinde üstün başarılar diliyorum. Rabbim yolunu açık, başarılarını daim eylesin. Tebrikler Başkanım. Konya sizinle gurur duyuyor."

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız