Atiker, Başkan Altay'ın yeni görevinin Konya adına büyük bir gurur kaynağı olduğunu belirterek, uluslararası alanda üstleneceği görevin başarıyla devam edeceğine inandığını ifade etti.
"KONYA SİZİNLE GURUR DUYUYOR"
Konyaspor Kulübü Başkanı Ömer Atiker, mesajında şu ifadelere yer verdi:
*"Konya'mızın gururu Sayın Uğur İbrahim Altay Başkanımızın Dünya Belediyeler Birliği Başkanlığına seçilmesi hepimizi gururlandırmıştır. Yıllardır şehrimize büyük bir özveriyle hizmet eden, Konya'mızı ülkemizde ve uluslararası platformlarda başarıyla temsil eden Başkanımızın bu önemli göreve layık görülmesi bizler için de büyük bir mutluluk ve onur kaynağıdır. Başkanımızı gönülden tebrik ediyor, yeni görevinde üstün başarılar diliyorum. Rabbim yolunu açık, başarılarını daim eylesin. Tebrikler Başkanım. Konya sizinle gurur duyuyor."