Oyuncuların şehir ve takım için elinden geleni yaptığını belirten genç orta saha oyuncusu Jin-ho Jo, yeşil-beyazlı taraftarlardan takımlarına destek olmalarını istedi. Jo, “Kazanma arzumuzu ve isteğimizi göstereceğimiz bir oyun olacağını düşünüyorum. Agresif, baskılı ne yaptığını bilen ve çalışmalarımızı sürdürdüğümüz biçimde bir oyun oynamak istiyoruz. Bana olan desteklerinden dolayı taraftarlarımıza teşekkür etmek istiyorum. Bana destek ve güven veriyorlar. Onların desteğiyle güvenim artıyor. Onlardan ricam sadece bana değil tüm takımımıza destek vermeleri. Bu şehir ve bu takım için herkes elinden geleni yapıyor” şeklinde konuştu.
KAYNAK: DHA
Okunma Süresi: 1 dk
Karatay İlçe Tarım’da yeni dönem: Damkacı göreve başladı
#Konya / 23 Haziran 2026
Selçuklu’nun iklim çalışmaları Fas’ta dünyaya anlatıldı
#Konya / 23 Haziran 2026
Yorumlar