Fenerbahçe'de yeni sezon öncesi rutin sağlık kontrolleri başladı. Sarı-lacivertli kulüpte teknik heyet ve bazı futbolcular, kapsamlı sağlık taramasından geçiriliyor.
Kulüpten yapılan açıklamada, “Futbol A Takımımızın yeni sezon öncesi rutin sağlık kontrolleri başladı. Teknik Direktörümüz İsmail Kartal, teknik ekibimiz ve bazı futbolcularımız Medicana Ataşehir Hastanesi’nde sağlık kontrolünden geçti” denildi.
Açıklamada, sağlık kontrolleri kapsamında futbolculara EKG ve kan tetkiklerinin ardından efor, akciğer, kardiyak ve radyolojik testler uygulandığı belirtildi. Ayrıca ortopedi, iç hastalıkları, göz, kulak-burun-boğaz, genel cerrahi ve kardiyoloji bölümlerinde de detaylı muayenelerin gerçekleştirildiği ifade edildi.
Sarı-lacivertli kulüp, Futbol A Takımı'nın sağlık kontrollerinin yarın da devam edeceğini duyurdu.