Yıldızlar ve U15 Avrupa Halter Şampiyonası tüm heyecanıyla devam ediyor. İspanya’nın başkenti Madrid’in ev sahipliğinde 21 Temmuz tarihinde başlayan şampiyona 30 Temmuz tarihine kadar devam edecek. Şampiyonada Türkiye’yi temsil eden Konya TOHM sporcusu Fatma Sena Kolçak 44 kg kategorisinde koparmada birinci olarak altın madalya, silkmede ve toplamda ise ikinci olarak şampiyonayı gümüş madalya ile tamamladı.
Okunma Süresi: 1 dk
Konya’nın gözdesi Meram’da hafta sonu yoğun geçti
#Konya / 28 Haziran 2026
AK Parti’de strateji zirvesi: Konya vekilinden önemli açıklama!
#Konya / 28 Haziran 2026
Yorumlar