Cumhurbaşkanı Erdoğan, Kocaeli Stadyumu'nda oynanan Türkiye-Gürcistan maçının ardından Türkiye A Milli Futbol Takımı oyuncularını ve teknik heyetini tebrik etti.
KAYNAK: AA
Okunma Süresi: 1 dk
Konya ilçesinde hizmet filosu güçlendi: Yeni takviye!
#Konya / 18 Haziran 2026
Selçuklu’da geleceğin mucitleri ve sanatçıları mezun oldu
#Konya / 18 Haziran 2026
Yorumlar