Fenerbahçe derbisinden sonra idmanlara çıkmayan ve bu süreçte, futbolu bırakmak, takımdan ayrılmak gibi isteklerde bulunan Rafa Silva, bir hafta da bel ağrısı tedavisi görmüştü. Son günlerde sahaya dönüş antrenörü eşliğinde bireysel idman yapan Portekizli oyuncu bugün tesislere gelerek 11.30'da başlayan takım idmanına katıldı ve krizi sona erdirdi.
KAYNAK: DHA
Okunma Süresi: 1 dk
Selçuklu’nun iklim çalışmaları Fas’ta dünyaya anlatıldı
#Konya / 23 Haziran 2026
Selçuk Üniversitesi dünya sıralamasında 56 basamak yükseldi
#Konya / 23 Haziran 2026
Yorumlar
