Galatasaray'daki Barış Alper Yılmaz krizinde yeni bir gelişme yaşandı. Aldığı transfer teklifi sonrası bir süredir takımla idmanlara çıkmayan milli futbolcu bu kararından döndü. Barış Alper bugün gerçekleştirilen rejenerasyon idmanına katıldı ve takımla birlikte çalıştı.
KAYNAK: DHA
Okunma Süresi: 1 dk
Konya siyasetinde flaş gelişme: O isim görevden alındı!
#Konya / 27 Haziran 2026
Konya’da gönülleri ısıtan buluşma: İl Müdürü büyüklerle bir araya geldi
#Konya / 27 Haziran 2026
Yorumlar