Konya
Açık
21°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
46,5045 %0.05
52,7802 %-0.3
6.072,08 % -1,16
Konya Postası Gazetesi Spor Aykut Kocaman sessizliğini bozdu: 16 Haziran'dan sonra kimse aramadı

Aykut Kocaman sessizliğini bozdu: 16 Haziran'dan sonra kimse aramadı

Fenerbahçe'nin eski teknik direktörü Aykut Kocaman, teknik direktörlük sürecine ilişkin sessizliğini bozdu. Kocaman, Oğuz Çetin ile yürüttükleri çalışmaların ardından iletişimin aniden kesildiğini belirterek, yönetimin tercihini kullandığını ve seçilen teknik heyete başarılar dilediğini söyledi.

Aykut Kocaman sessizliğini bozdu: 16 Haziran'dan sonra kimse aramadı
KAYNAK: AA
Okunma Süresi: 2 dk

Fenerbahçe'nin eski teknik direktörü Aykut Kocaman, sarı-lacivertli kulüpte gerçekleştirilen olağanüstü seçimli genel kurul sürecinde adının teknik direktörlük için gündeme gelmesinin ardından kamuoyuna açıklamada bulundu.

"1 MAYIS'TA BAŞLAYAN SÜREÇTE KAPSAMLI ÇALIŞMA YÜRÜTÜLDÜ"

Son dönemde çıkan haberler ve yorumlar nedeniyle açıklama yapma gereği duyduğunu ifade eden Kocaman, sürecin 1 Mayıs 2026 tarihinde Aziz Yıldırım'ın davetiyle başladığını söyledi. Kocaman, resmi bir paydaşı olmadığı süreçte Oğuz Çetin ile birlikte Fenerbahçe'nin sezon planlaması, transfer tercihleri ve mevcut kadro yapısı üzerine kapsamlı çalışmalar yürüttüklerini belirtti.

"16 HAZİRAN'DAN SONRA İLETİŞİM BİR ANDA KESİLDİ"

Kocaman, teknik kadro değerlendirmeleri sırasında uzlaşı zemini arayışlarının sürdüğünü ancak 16 Haziran gecesi Oğuz Çetin ile yaptıkları ve iyi dileklerle sona eren telefon görüşmesinin ardından iletişimin aniden kesildiğini ifade etti. Ertesi gün Fenerbahçe Yönetim Kurulu'nun teknik direktör konusunda bir tercih yaptığına dair haberlerin medyaya yansıdığını aktaran Kocaman, bu gelişmeyi kendisinin de basın aracılığıyla öğrendiğini kaydetti.

Bir spor kulübündeki başarı ve başarısızlıkta en büyük sorumluluğun yönetimlere ait olduğunu vurgulayan Kocaman, “Bir spor kulübündeki başarı ve başarısızlıklardaki en büyük pay yönetimlerindir. Çünkü her şey onların kararları ve tercihleriyle şekillenir.” dedi.

Yönetimin kongre üyelerinden aldığı yetki doğrultusunda tercihini kullandığını belirten tecrübeli teknik adam, seçilmiş iradenin kararlarına saygı duyduğunu ifade ederek, “Tercih edilen İsmail Kartal ve ekibine başarılar diliyorum.” diye konuştu.

"FENERBAHÇE SEVGİM HER ŞEYİN ÖNÜNDEDİR"

Kocaman, açıklamasının sonunda Fenerbahçe'ye olan bağlılığının hiçbir zaman değişmediğini vurgulayarak, “Şahıslara olan kırgınlığım Fenerbahçe sevgimin önüne hiçbir zaman geçmemiştir. Fenerbahçe'nin menfaatlerinin her şeyden önce gelmesi bilinciyle bu zorlu süreçte başarılı olunmasını canı gönülden temenni ediyorum.” ifadelerini kullandı.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız