Konya'da üç ayların başlangıcı ve Regaip Kandili nedeniyle asırlardır yapılan 'şivlilik' adı verilen gelenek her yıl olduğu gibi bu yılda coşkuyla kutlandı. Çocuklar ev ev dolaşarak şeker ve çikolatalar topladı. Konya Amatör Spor Kulüpleri Federasyonuda çocukların mutlu gününe eşlik etti. Federasyon yönetimi, federasyon binasına gelen çocuklara hediye olarak şeker ve çikolata ikramında bulundu.
KAYNAK: H. Uğur ÖZTEKE
Okunma Süresi: 1 dk
Konya Beyhekim Eğitim Ve Araştırma Hastanesi
#Genel / 23 Haziran 2026
Konya mora bürünecek: Muhteşem etkinlik başlıyor!
#Konya / 22 Haziran 2026
Yorumlar