Anadolu Serbest Mimarlar Derneği, Kıbrıs konulu bir toplantı düzenledi. Toplantıda, Kıbrıslı mimar Olsan Oran, Kıbrıs’a yabancı yatırımcıların geldiğini, Konyalı yatırımcıların da arsa ve imar konularında bilgi alarak yatırım yapabileceğini paylaştı. Filiz Tüzmen ve Serpil Delibaş, toplantıya katılan heyetin temsilcileri olarak sunumda yer aldı. Sunumun ardından Başkan Abdullah Naltekin, Konyalı iş adamlarının Kıbrıs’a yatırım yapması gerektiğini vurguladı ve toplantıyı meslektaşlarıyla birlikte organize ettiklerini belirtti. Geniş katılımla gerçekleşen etkinlik, toplu aile fotoğrafı çekimi ile sona erdi.
KAYNAK: Haber Merkezi
KAYNAK: Fatmagül KIZMAZ
Okunma Süresi: 1 dk
Konya'da MHP Meram Kongresi tamamlandı! İşte yeni yönetim ve verilen mesajlar
#Konya / 28 Haziran 2026
Karatay'da 9. Düz Bisiklet Yarışı büyük heyecana sahne oldu
#Konya / 27 Haziran 2026
Yorumlar