Aksaray Üniversitesi Tıp Fakültesi Dönem 3 öğrencileri, Öğretim Üyeleri Doç. Dr. Mehmet Öz, Dr. Öğr. Üyesi A. Bülent Turhan ve Dr. Ezgi Demirkaya ile Sortie Kültür ve Sanat Cafe’de günün yoğunluğunu ve yorgunluğunu atarak güzel bir akşam geçirdiler. Bu güzel anılarını Konya Postası Ailesi ile paylaşmak istemişler.
KAYNAK: Emre YAVUZ
Okunma Süresi: 1 dk
Konya’da gurur günü: 169 yeni polis mezun oldu, göreve hazır
#Konya / 25 Haziran 2026
Blaz Kramer yeni saç stiliyle tam not aldı!
#Spor / 25 Haziran 2026
Yorumlar