Taşkentliler Kültür ve Yardımlaşma Derneği, yıllar sonra hemşehrilerini bir araya getirdi. “Birlik ve dayanışma” mesajı veren dernek yönetimi, kültürel değerleri yaşatmak ve gelecek nesillere aktarmak için yeni projelerin temellerini attı. Etkinliğe yoğun katılım sağlanırken, yönetim kurulu buluşmaların düzenli hale geleceğini duyurdu. “Taşkent bizim yuvamız, dernek ise yuvamızın sıcak ocağıdır” diyen yöneticiler, katılan tüm hemşerilere teşekkür etti. Buluşma, “Birlik ve beraberlik daim olsun” dileğiyle sona erdi.
KAYNAK: Fatmagül KIZMAZ
Okunma Süresi: 1 dk
Hadim’de doğal gaz hamlesi: Kritik yatırımlar masaya yatırıldı
#Konya / 24 Haziran 2026
KONYARAY Projesi’yle Demiryolu Caddesi kesintisiz ulaşım koridoruna dönüşüyor
#Konya / 24 Haziran 2026
Yorumlar