Şehit Musa Esat Kaya İlkokulu 1/E sınıfı öğrencileri, öğretmenleri Gülsüm Ok rehberliğinde eğitim-öğretim yılının sona ermesini ve yaz mevsiminin gelişini düzenlenen piknik etkinliğiyle kutladı. Öğrencilerin keyifli vakit geçirdiği etkinlikte çeşitli oyunlar oynanırken, yıl boyunca gösterdikleri emek ve başarılar da hep birlikte değerlendirildi. Sosyal dayanışma ve arkadaşlık duygularının pekiştirildiği programda öğrenciler unutulmaz anlar yaşadı. Piknik etkinliği kapsamında 1/E sınıfı öğrencilerinden Yusuf Ege Acetin’in doğum günü de kutlandı. Arkadaşları ve öğretmeniyle birlikte doğum günü pastasını kesen Yusuf Ege, bu özel günün sevincini sınıf arkadaşlarıyla paylaştı. Biz de Yusuf Ege’ye mutlu yıllar diliyor, tüm öğrencilerimizi ve öğretmenleri Gülsüm Ok’u başarılı bir eğitim yılını tamamlamalarından dolayı tebrik ediyoruz.
