Şehrimize uzun yıllar Ticaret Borsası’nda hizmet verdikten sonra halen farklı sivil toplum kuruluşlarında çalışmalarına devam eden ve belli dönemlerde Konyaspor’da görev alan Sefa Bey, bugünlerde Antalya’nın muhteşem doğal güzelliklerinin tadını doyasıya çıkarıyor.
KAYNAK: Fatmagül KIZMAZ
Okunma Süresi: 1 dk
Türkiye’nin renkleri Akşehir’de buluştu!
#Konya / 26 Haziran 2026
Konya'nın o firmaları ilk 1000'de!
#Konya / 26 Haziran 2026
Yorumlar