Şehrimizin çilekeş meslektaşlarımızdan dostumuz Saim Bey, bugünlerde hemşehrilerinin oldukça yoğun olduğu Stockholm’de dostlarını ziyaret ediyor, onlarla görüşmeler yapıyor, anılarına yenilerini ekliyor ve bu güzel kareleri de bizimle böyle paylaşıyordu.
KAYNAK: Emre YAVUZ
Okunma Süresi: 1 dk
Hadim’de yağış sonrası bahçe yollarına hızlı müdahale!
#Konya / 16 Haziran 2026
Konya'da wushu sporcuları diplomalarına kavuştu!
#Konya / 16 Haziran 2026
Yorumlar