Diş Hekimleri Odası’nın güler yüzlü ve başarılı yöneticisi Diş Hekimi Özgür Çetinkaya, hafta sonunu Ermenek Barajı’nın eşsiz doğal güzellikleri arasında geçirdi. Çetinkaya, yoğun geçen bir haftanın yorgunluğunu ve stresini doğayla iç içe atarak keyifli anlar yaşamış.
KAYNAK: Emre YAVUZ
Okunma Süresi: 1 dk
Konya Valisi Akın, yerleri değişen isimlerle veda programında buluştu
#Konya / 27 Haziran 2026
Karneler alındı, yaz tatili Konya’da dopdolu etkinliklerle başladı
#Konya / 26 Haziran 2026
Yorumlar