Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü Selçuklu İlçe Müdürü Murat Önder Bey, bugünlerde Karadeniz’in muhteşem doğa güzellikleri ile iç içe, yoğun geçen bir sezonun tek kelimeyle stresini atıyor ve yeni sezon için adeta moral depoluyor.
Okunma Süresi: 1 dk
Seydişehir’de doğa ve sağlık buluşması: Yoğun katılımla yürüyüş etkinliği
#Konya / 28 Haziran 2026
Konya'da hamleler yarıştı, madalyalar sahiplerini buldu
#Konya / 28 Haziran 2026
Yorumlar