Konya Maarif Orkestra ve Korosu, ilk konserini Selçuklu Kongre Merkezi’nde verdi. İl Millî Eğitim Müdür Yardımcısı Aynur Türkoğlu’nun koordinesinde, müzik öğretmeni ve şef Eda Şentürk yönetiminde gerçekleştirilen konser, dinleyicilerin büyük beğenisini kazandı. 22 kişilik orkestra ve 140 kişilik korodan oluşan topluluk, öğretmenlerden oluşuyor. Orkestranın bu muhteşem performansını izleyen ve tebrik eden Konya Valisi İbrahim Akın ile İl Millî Eğitim Müdürü Murat Yiğit, konser sonrası emeği geçenlere birer buket çiçek vererek kendilerini tebrik etti.

