Necmettin Erbakan Üniversitesi Hukuk Fakültesi öğrencileri, Birlikte İleri Derneği Genel Başkanı, şehrimizin samimi ve başarılı hukuk insanı Latif Cem Baran’ı ofisinde ziyaret ederek hem güzel bir röportaj gerçekleştirmişler hem de hukukun geleceği ile ilgili olarak sohbet etmişler.
KAYNAK: Fatmagül KIZMAZ
Okunma Süresi: 1 dk
Selçuklu’dan vefa: Şehitler rahmetle, gaziler minnetle anıldı
#Konya / 15 Haziran 2026
İç Anadolu’nun geleceği Ankara’da şekillendi! Konyalı Vekil açıkladı!
#Konya / 15 Haziran 2026
Yorumlar