Konya Valisi İbrahim Akın’ın 19 Eylül Gaziler günü mesajı yayımladı. Akın mesajında, ''Gaziler Günü, 19 Eylül 1921’de Mustafa Kemal Atatürk’e Türkiye Büyük Millet Meclisi tarafından Mareşal rütbesi ve Gazi ünvanı verilmesinin yıl dönümüdür. Bu tarih, vatan uğruna mücadele eden tüm gazilerimizin onurlandırılması için hususi bir gün olarak kabul edilmiştir. 2002 yılından itibaren her 19 Eylül "Gaziler Günü” olarak kutlanmaya devam etmektedir. Gaziler Günü, bu toprakları bizlere emanet eden ecdadımızı saygı ve minnetle hatırlama günüdür. Milletimizin istiklal mücadelesinde, canlarını ortaya koyan gazilerimiz; şanlı tarihimizin onur abideleridir. Onların fedakârlıkları sayesinde özgür bir vatanda yaşıyor, geleceğe umutla bakıyoruz. Bu özel gün vesilesiyle, vatanımız için gözünü kırpmadan mücadele eden gazilerimize ve ebediyete irtihal eden aziz şehitlerimize şükranlarımı sunuyorum. Onların cesareti ve vatan sevgisi, nesiller boyunca yolumuzu aydınlatmaya devam edecektir.''
KAYNAK: Haber Merkezi
Okunma Süresi: 1 dk
Konya Valisi Akın, yerleri değişen isimlerle veda programında buluştu
#Konya / 27 Haziran 2026
Karneler alındı, yaz tatili Konya’da dopdolu etkinliklerle başladı
#Konya / 26 Haziran 2026
Yorumlar