United Cities and Local Governments tarafından düzenlenen “Gençlerin İklim Eyleminin Geleceğini Şekillendiren Kentler” oturumunda, Selçuklu Belediyesi’nin çevre, iklim ve sıfır atık alanındaki çalışmaları uluslararası platformda paylaşıldı.
Ahmet Pekyatırmacı, Fas’ta gerçekleştirilen programda Selçuklu’nun sürdürülebilir şehircilik vizyonunu anlatarak, gençlerin karar alma süreçlerine aktif katılımının önemine dikkat çekti.

Selçuklu Kent Konseyi Gençlik Meclisi ile Çevre ve Sıfır Atık Meclisi aracılığıyla gençlerin yerel yönetim süreçlerine dahil edildiğini belirten Pekyatırmacı, sıfır atık, geri dönüşüm, çevre gönüllülüğü ve sürdürülebilir şehircilik alanlarında gençlerle birlikte önemli çalışmalar yürütüldüğünü ifade etti.
Uluslararası oturumda Selçuklu’nun çevre politikalarını paylaşan Başkan Pekyatırmacı, daha yaşanabilir, dirençli ve sürdürülebilir bir şehir hedefi doğrultusunda gençlerle birlikte üretmeye ve çalışmaya devam edeceklerini vurguladı.