Konya
Açık
22°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
41,1790 %0,28
47,8912 %0,48
4.680,89 % 0,13
Ara
Konya Postası Gazetesi Konya NEÜ Barista Atölyesi’nde Lansman Gerçekleştirildi

NEÜ Barista Atölyesi’nde Lansman Gerçekleştirildi

Konya Büyükşehir Belediyesi, Necmettin Erbakan Üniversitesi (NEÜ) Turizm Fakültesi ve NEÜ Barista Atölyesi iş birliği ile, Sosyal İnovasyon Ajansı Kültür Endüstrileri Araştırma Çağrı Programı kapsamında “Konya’da Kahve Kültürü Tüketim Davranışları ve Kahve Dükkânı Tercihleri” projesinin rapor lansmanı gerçekleştirildi

KAYNAK: Haber Merkezi
Okunma Süresi: 1 dk

NEÜ Barista Atölyesi’nde düzenlenen lansman programına NEÜ Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Hidayet Oğuz, NEÜ Turizm Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Mehmet Demirel, Konya Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreteri Ercan Uslu, Konya İl Kültür ve Turizm Müdürü Fikret Fidan, NEÜ Genel Sekreter Yardımcısı Harun Çalışkan, NEÜ Büyük Veri Koordinatörü Dr. Öğr. Üyesi Fatih Kaleci, Konya Sosyal İnovasyon Ajansı Direktörü Ali Güney ile Konya Büyükşehir Belediyesinin çeşitli birimlerinden daire başkanları katıldı. 

Proje Yürütücüsü Prof. Dr. Ceyhun Can Özcan ve Doç. Dr. Mustafa Cüneyt Şapcılar, proje sonuçlarına dair bilgiler paylaştı. Elde edilen verilere göre, kahve tüketimi zaman ve mekân tercihleri açısından değerlendirildiğinde, kahvenin sosyalleşme ve dinlenme süreçlerinde önemli bir rol oynadığı görüldü. Katılımcılar arasında kültürel bağları güçlü olan Türk kahvesi, özellikle evde en çok tercih edilen kahve türü olarak öne çıktı.

Program sonunda, Sosyal İnovasyon Ajansı tarafından organize edilen 2025 Yayıncılık Yaz Okulu kapsamında üniversitede bulunan katılımcılara kahve ikramında bulunuldu.

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *