Milliyetçi Hareket Partisi (MHP) Konya İl Başkanı Sedat Göncü, Dünya Belediyeler Birliği Başkanlığına yeniden seçilen Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay için tebrik mesajı yayımladı.
Göncü, Konya'nın her alanda yükselen marka değerine katkı sağlayan başarıların ortak gurur kaynağı olduğunu belirterek, Başkan Altay'ın uluslararası alanda üstleneceği yeni görevin şehir ve Türkiye adına önemli kazanımlar sağlayacağına inandığını ifade etti.
"KONYA'NIN SESİ DÜNYA ŞEHİRLERİNE AKTARILACAK"
MHP Konya İl Başkanı Sedat Göncü, mesajında şu ifadelere yer verdi:
"Konya'nın her alanda yükselen marka değerine katkı sağlayan her başarı ortak gurur kaynağımızdır. Dünya Belediyeler Birliği Başkanlığına yeniden seçilen Konya Büyükşehir Belediye Başkanımız Uğur İbrahim Altay'a yeni görevinde sağlık, başarı ve muvaffakiyet diliyoruz. Bu önemli görevin, şehrimizin uluslararası iş birliklerini güçlendireceğine ve ülkemizin yerel yönetim birikiminin dünyaya güçlü şekilde aktarılmasına katkı sağlayacağına inanıyoruz."