Hava sıcaklıklarının artmasıyla birlikte Meram Belediyesi, çevre temizliği ve halk sağlığını korumaya yönelik çalışmalarını yoğunlaştırdı. İlçe genelinde bulunan yer altı ve yer üstü çöp konteynerlerinde kapsamlı temizlik ve dezenfeksiyon çalışmaları sürdürülüyor.
Belediye ekipleri tarafından yürütülen çalışmalar kapsamında konteynerler düzenli olarak yıkanırken, özel solüsyonlarla dezenfekte edilerek hijyenik hale getiriliyor. Yapılan uygulamalarla özellikle yaz aylarında oluşabilecek kötü kokuların, bakteri oluşumunun, sinek ve haşere üremesinin önüne geçilmesi amaçlanıyor.

Meram Belediye Başkanı Mustafa Kavuş, çevre temizliği ve halk sağlığının belediyecilik hizmetlerinde öncelikli konular arasında yer aldığını belirterek, vatandaşların daha temiz ve sağlıklı bir çevrede yaşamalarını sağlamak adına çalışmaların aralıksız sürdürüldüğünü ifade etti.
İlçe genelinde planlı şekilde devam eden temizlik faaliyetlerinin yaz boyunca yoğun bir şekilde sürdürüleceği belirtilirken, ekiplerin konteynerlerin bakım ve hijyenine yönelik çalışmalarına kesintisiz devam edeceği kaydedildi.