Meram Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla vatandaşlara aşure ikramında bulundu.
Cuma namazı sonrası Sekine Hatun Camii’nde gerçekleştirilen programda hemşehrilere aşure dağıtıldı. Etkinlikte, Muharrem ayının manevi atmosferi birlikte yaşanırken, birlik ve paylaşma vurgusu öne çıktı.

Belediye tarafından yapılan açıklamada, aşure ikramının toplumda dayanışma ve kardeşlik duygularını güçlendirmeyi amaçladığı ifade edildi. Etkinliğe vatandaşların yoğun ilgi gösterdiği bildirildi.