Konya Ticaret Odası (KTO) Başkanı Selçuk Öztürk, Yeniden Refah Partisi Genel Başkan Yardımcıları Bülent Osman Osmanağaoğlu ve İbrahim Gök ile beraberlerindeki Konya İl Yönetimini makamında ağırladı.
Gerçekleşen ziyarette Konya’nın ekonomik yapısı, iş dünyasının beklentileri ve şehirde yürütülen çalışmalar hakkında görüş alışverişinde bulunuldu. Karşılıklı istişarelerin ön plana çıktığı buluşmada, kurumlar arası diyalog ve iş birliğinin önemine vurgu yapıldı.

Ziyarete ilişkin sosyal medya hesabından paylaşım yapan KTO Başkanı Selçuk Öztürk, “Yeniden Refah Partisi Genel Başkan Yardımcısı Sayın Bülent Osman Osmanağaoğlu ve Genel Başkan Yardımcısı İbrahim Gök ile beraberlerindeki Konya İl Yönetimini Odamızda misafir ettik. Ziyaretleri dolayısıyla teşekkür ediyorum.” ifadelerini kullandı.
Nazik ziyaretlerinden dolayı YRP heyetine teşekkür eden Öztürk, Konya’nın gelişimi için tüm kesimlerle istişare içerisinde çalışmaya devam edeceklerini belirtti.