Konya
Açık
17°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
46,6600 %0.12
53,1528 %0.09
6.130,13 % 1,67
Konya Postası Gazetesi Konya Konya'nın yeni güvenlik üssü yükseliyor!

Konya'nın yeni güvenlik üssü yükseliyor!

Çumra'da inşaatı süren yeni İlçe Jandarma Komutanlığı binası, Belediye Başkanı Mehmet Aydın tarafından incelendi. Proje, ilçenin güvenliğine katkı sağlayacak ve kısa sürede tamamlanarak hizmete girecek. Aydın, İçişleri Bakanı’na teşekkür etti.

Konya'nın yeni güvenlik üssü yükseliyor!
KAYNAK: Fatmagül KIZMAZ
Okunma Süresi: 1 dk

Çumra ilçesinde yapımı süren yeni İlçe Jandarma Komutanlığı binasında incelemelerde bulunuldu. Çalışmaları yerinde takip eden Çumra Belediye Başkanı Mehmet Aydın, yürütülen inşaat hakkında yetkililerden bilgi aldı.
İçişleri Bakanlığı’nın destekleriyle hayata geçirilen proje kapsamında inşa edilen yeni hizmet binasının, ilçenin güvenlik altyapısına önemli katkı sunması hedefleniyor. Modern donanımı ve kapasitesiyle jandarma teşkilatının hizmet kalitesini artırması beklenen yapının, kısa sürede tamamlanarak hizmete alınması planlanıyor.


İncelemelerin ardından açıklamada bulunan Başkan Mehmet Aydın, yatırımın ilçeye kazandırılmasından dolayı İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi’ye teşekkür ederek, yeni hizmet binasının hem teşkilata hem de vatandaşlara hayırlı olmasını temenni etti.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız