AK Partı Konya Milletvekili Ziya Altunyaldız, TBMM nöbeti sırasında İbrahim Yumaklı’yı Gazi Meclis’te ziyaret etti.
Gerçekleşen görüşmede Konya’nın tarım, üretim ve bölgesel meseleleri üzerine değerlendirmelerde bulunulduğu öğrenildi. Altunyaldız, Konya’ya gösterdiği yakın ilgi ve misafirperverliği dolayısıyla Bakan Yumaklı’ya teşekkür etti.
Ziyaretin ardından paylaşım yapan Altunyaldız, Konya’nın ihtiyaç ve taleplerini Ankara’da yakından takip etmeye devam edeceklerini ifade etti.
KAYNAK: Fatmagül KIZMAZ
Okunma Süresi: 1 dk
Karatay İlçe Tarım’da yeni dönem: Damkacı göreve başladı
#Konya / 23 Haziran 2026
Selçuklu’nun iklim çalışmaları Fas’ta dünyaya anlatıldı
#Konya / 23 Haziran 2026
Yorumlar