Konuyla ilgili değerlendirmede bulunan Selçuk Üniversitesi Ziraat Fakültesi Öğretim Üyesi Süleyman Soylu, Konya Ovası'nda arpa hasadının yavaş yavaş başladığını belirterek, hasadın ay sonu ile temmuz ayının başında yoğunlaşacağını söyledi.

Soylu, “Konya Ovası’nda arpa hasadı yavaş yavaş başladı, ay sonu ve temmuz başında yoğunlaşacak. Karapınar ilçemize bağlı Sazlıpınar Mahallesi’nden ilk arpa hasat görüntüleri geliyor. İlk verimler oldukça güzel. Kazasız belasız bir hasat sezonu olur inşallah” ifadelerini kullandı.
Bölgede önümüzdeki günlerde hasat çalışmalarının hız kazanması beklenirken, üreticiler de bereketli ve sorunsuz bir sezon geçirilmesini temenni ediyor.