Konya
Açık
17°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
46,4865 %0.02
53,1499 %-0.03
6.164,31 % -1,56
Konya Postası Gazetesi Konya Konya'nın o belediyesi kendi imkanlarıyla filosunu güçlendirdi!

Konya'nın o belediyesi kendi imkanlarıyla filosunu güçlendirdi!

Ereğli Belediyesi, hizmet kalitesini artırmak için filoya 7 yeni araç ekledi. Öz kaynaklarla alınan bu araçlar, verimli hizmet sunmayı hedefliyor. Yakında ek 2 araç daha katılacak. Yetkililer, ilçeye değer katan çalışmalara devam edeceklerini belirtti.

Konya'nın o belediyesi kendi imkanlarıyla filosunu güçlendirdi!
KAYNAK: Fatmagül KIZMAZ
Okunma Süresi: 1 dk

Ereğli Belediyesi, ilçeye daha etkin ve kaliteli hizmet sunmak amacıyla araç filosunu güçlendirmeye devam ediyor. Belediyenin kendi öz kaynaklarıyla temin ettiği 4 otomobil, 2 kamyonet ve 1 panelvan olmak üzere toplam 7 yeni araç belediye filosuna kazandırıldı.

Ayrıca, 1 panelvan araç ile 1 çöp kamyonunun da yakın zamanda filoya dahil edileceği bildirildi. 

Halkın öz malı olan bu araçların, belediye hizmetlerinin daha hızlı, verimli ve etkin şekilde yürütülmesine önemli katkı sağlaması hedefleniyor.

Ereğli Belediyesi yetkilileri, yeni araçların ilçeye hayırlı olmasını dileyerek, Ereğli’ye değer katan hizmetlerin kararlılıkla sürdürüleceğini vurguladı.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız